woensdag 25 juni 2014

L'oreal Collection Privée lipstick doutzen's nude

Toen ik laatst door de kruidvat liep zag ik bij het L'oreal make-up schap dat het 1+1 gratis was. Ik had toevallig een nieuwe eyeliner nodig dus nam ik een de superliner mee en omdat het dan toch 1+1 gratis was moest ik nog iets uitkiezen natuurlijk. Mijn oog viel op de L'oreal Collection Privée lipsticks. Ik koos Doutzen's variant Barely Pink. Ik heb altijd een soft spot voor roze lipsticks en als het dan ook nog een mooie nude is ben ik om! Ik heb namelijk nog niet echt een nude lipstick in mijn collectie.  


De allereerste reden waarom mijn oog op deze lipstick viel was de verpakking. Ik vond de verpakking er zo luxe en chique uitzien. Dat zwart in combinatie met goud oogt erg classy! I love it! Toen bleek dat dit een prachtige nude pink was, had ik de keuze al snel gemaakt.


I'm a sucker for details. Ik vind het gewoon mooi staan als een merk dit doet. Geeft toch wat extra's vind ik.
En zie ook die mooie zachtroze kleur. Oh my..

Hierboven een zonder en met plaatje. Excuse my moustache. Ik heb nou eenmaal witte donshaartjes en epileren doet zooo zeer!! Ga het binnenkort even laten harsen! 
Terug naar de lipstick. Ik ben fan! Hij staat mooi bij mijn huid, echt een fijne nude voor mijn huidskleur en hij voelt ook heel fijn op mijn lippen. Ik vind hem zelf een beetje meer balsemachtig voelen. Het enige wat ik iets minder fijn vind (maar dat neem ik voor lief want de kleur maakt alles goed) is dat de lipstick ook best geparfumeerd is ofzo. 



Hier zie je de kleur fullface! I love it! echt een mooie everyday kleur. Excuse my face hihi! Het was een beetje raar zonnig in de kamer maar op die plek was de enige plek waar ik de kleur mooi op de foto kon krijgen. 

Kort om ik ben er echt mega blij mee dat mijn oog mij weer eens verleidde naar de mooie verpakkingen want deze keer pakte het heel fijn uit! Wat een mooie lipstick. Het is helaas geen longlasting lipstick. Al vrij snel moet ik weer bijwerken. 
Wel vind ik 'm behoorlijk duur. Hij kost €14,99 en dat scheelt maar 4 euro met een MAC lipstick. Die dus ook nog op mijn verlanglijstje staat. Waarschijnlijk had ik deze lipstick dan ook niet gekocht als deze actie er niet was geweest. Echter vind ik dus de kleur nu zo mooi dat ik 'm waarschijnlijk wel opnieuw zou kopen. Hopen op een vergelijkbare of betere actie dan als ik deze op heb! 

De L'oreal Collection Privée lipsticks zijn in nog 4 andere kleuren te krijgen: 
- Julianne's Nude (barely peach) 
- J-lo's Nude (barely greige) 
- Eva's Nude (barely golden) 
- Freida's Nude (barely parma)
En zijn verkrijgbaar bij de parfumerie en drogist.

Wat vinden jullie van de L'oreal Collection Privée lipsticks? 

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten